malzeme Arama Sonucu Bloglar

Telhanorte adlı Brezilyalı yapı malzemeleri firması mimarlık bürolarına, sektördeki profesyonellere ve belirli sayıda abonenin adreslerine bir dekorasyon dergisini betonla kaplanmış olarak göndermiş.

Reklam kampanyası, bir restorasyon yapılırken eski yapıların yıkılmasının gerekli olması üzerine kurulmuş ve Telhanorte firması da tüketicilerin zihninde restorasyon ve yapı fikriyle eşleştirilmeyi amaçlamış. Fikir, Dm9DDB Brasil reklam ajansı tarafından düşünülmüş.


Devamı için tıklayınız ...

Türk Hava Yolları'nın son reklam filminde, İstiklal Marşı'mızın dünyanın farklı ülkelerinin enstrümanlarıyla çalınarak kulaklarımıza ulaşması, kimilerini gururlandırırken kimilerinin de tepkisine neden oldu.


Devamı için tıklayınız ...

"Açık hava reklam ve reklamcılık malzemeleri" yerine "Açık hava reklam araçları veya alanları" da diyebiliriz. Çünkü reklam sektöründe reklamcılık malzemeleri dendiğinde öncelikle açık hava reklam mecrası anlaşılır ve bu mecrada kullanılan her şey bir reklam malzemesidir aslında. Açık hava reklamcılığında, reklam alanı olarak sokaklar, caddeler, meydanlar, alış veriş merkezleri duvarları, cepheleri, sütunları vs. reklam malzemesi olarak kullanılabileceği gibi buralara yerleştirilecek "kent mobilyaları" olarak adlandırılan reklam araçları da kullanılabilir.


Devamı için tıklayınız ...

Pazarlama iletişimi üzerinde en çok üzerinde durulan konular reklam ve reklamcılıktır. Reklam çağımızda hem üreticiler hem de tüketiciler için önemli bir öğedir.

Bir işin, bir fikrin, bir ürün veya hizmetin tüm kitle iletişim araçlarının kullanımıyla belirlenen hedef kitleler üzerinde arzu edilen sonuçların elde edilmesi için yapılan reklamın tarihinin M.Ö. 3000'lere dayandığı bilinmektedir.


Devamı için tıklayınız ...

Reklam malzemeleri genellikle açık hava reklamlarında kullanılan araç ve gereci ifade etmek için kullanılan bir terimdir. Bilindiği gibi reklam günümüzde insanlara ulaşmak için, pek çok mecrayı kullanmaktadır. Televizyon, radyo, sinema, internet en yaygın olarak kullandığı mecralar arasına girmektedir. Bunların hepsi de, insanların evde ve işyerlerinde sık sık karşılaştıkları veya kullandıkları reklam araçlarıdır. Bunların dışında insanların dışarıdaki yaşamlarını ilgilendiren iş ve evin dışında sosyal faaliyetlerde bulunurken veya yaşamın gereksinimlerini karşılamaya çalışırken, bulundukları alanlar; caddeler, sokaklar, metro istasyonları, duraklar, toplantı ve gösteri salonları, seyahat halindeyken, alışveriş yaparlarken karşılarına çıkan araçlar, açık hava reklamlarıdır. Bunlar da insanların karşılarına; billboard, tabela, afiş, megalight, silindir kule, bina giydirme, araç giydirme, el ilanları, outdoor tv., durak tasarımları türlerinde çıkmaktadır. Yukarıda saydığımız açık hava reklamları, çeşitli malzemelerden üretilmektedir. Bu noktada, bu araçların yapımında kullanılan bütün malzemeler, reklam malzemesi olarak değerlendirilmektedir. Bunlar aşağı yukarı; folyolar, dekotalar, fotoblok levhalar, pleksiglaslar, polikarbonat levhalar, polistren levhalar, pet-G levhalar, alüminyum levha ve profiller, paneller, montaj bantları v.s’ler gibi daha pek çok çeşit malzeme sayılabilmektedir. Reklam araçlarının yapımında ve uygulamasında ihtiyaç duyulan her şey bir reklam malzemesi olabilmektedir. Reklam malzemeleri arasında, promosyonel çalışmalarda kullanılan ürünler de girmektedir. Firmaların, tüketicilerin zihinlerinde yer edinebilmek için veya uzun süreli etki sağlayabilmek için ürettiği ve insanların kullanımına ücretsiz olarak dağıttıkları özendirme, eşantiyon ürünleri de reklam malzemesi olarak değerlendirilmektedir. Bunlar da; defter, kalem, ajanda, masa takımı, masa takvimi veya takvimler, çakmak, anahtarlık v.b. olmaktadır. Bu bakımdan değerlendirildiğinde reklam malzemelerinin satış noktaları, genellikle açık hava reklam ajanslarından yapılmaktadır. Yani yukarıdaki araçlara uygulanacak reklamı tasarlayan ve uygulayan dijital reklam ajansları bunların satışını da yapabilmektedir. Bunların dışında sadece bu tür malzemelerin satışını yapan, ama reklam tasarım alanına girmeyen firmalarda bulunmaktadır. Reklam malzemeleri genellikle, dayanıklı, her türlü hava koşullarında sağlam durabilen, rengini, görüntüsünü bozmadan kullanılabilen, özelliklerde seçilmektedir. Bu malzemelerin görüntüleri de önemli olmaktadır. Dayanıklı olmanın yanı sıra, görünümü hoş, rengi değiştirilebilen olmaları, tercih edilmelerini sağlamaktadır. Her geçen gün yeni bir malzeme farklı ve dayanıklı olma özellikleriyle reklam malzemeleri arasına katılmaktadır.


Devamı için tıklayınız ...

Promosyon malzemeleri, firmaların hedef kitlelerine kendilerini tanıtmak ve ürünlerini pazarlamak amacıyla kullandığı etkili bir tanıtım aracıdır. Günümüzde birçok malzeme, bu amaçla kullanılıyor. Bunlar ajanda, kalem, bardak, çakmak vb. gibi günlük hayatımızda her an ihtiyaç duyduğumuz kullanışlı malzemelerdir. Bu tip çalışmalarda akla ilk albenisi yüksek, renkli, kullanışlı ve özellikle logolu, firmanın ve ürünün kimliğini taşıyan ve yansıtan ürünler gelmelidir. Promosyon malzemelerini kullanmak, şirketlerin ve firmaların görsel olarak yaşamın içinde, ürünlerinin satışını ve pazar payını genişletmek için kullandıkları en etkin yöntemlerden biridir. Firma ve şirketlerin amacı müşteri bulmak ve ürün veya hizmetlerini tanıtmaktır. Bu amaçla ürünler müşteriyle ilişki kurmada çok yardımcı olacaktır. İnsanlara ücretsiz, güzel, kullanışlı ürün verildiğinde memnun olmaması ve bu tip ürünleri veren firmaya karşı kayıtsız kalmaları mümkünmüdür. Sokakta, evde, işte, okulda ve bir çok yaşam alanında kullanılabilen promosyon malzemeleri hayatımızın vazgeçilmez bir parçasıdır. Çocuklarımızın oynadığı oyuncaklar, giyindiğimiz tişörtler, masamızın üzerindeki kalemlik ve mutfağımızdaki duvar saatine varıncaya kadar her yerde bu ürünleri kullanmaktayız yani bunları fark etmemek ya da unutmak mümkün değil. Ürünlerin kullanımı, firmalar büyüdükçe, ürün çeşitleri arttıkça, adları marka olduğunda da vazgeçilmez olacaktır. Bakın en büyük firmalar promosyon ve tanıtım ürünlerini en verimli ve en düzenli kullanan firmalardır. Bu da promosyon malzemelerinin gücünün ispatıdır.


Devamı için tıklayınız ...